Upravljanje (IT) storitev

 

  • ITSM Visioning (identifikacija, vzpostavitev vizije)
  • Vodenje organizacjskih sprememb (sprememba komunikacije, organizacije, kulture, načina delovanja, odnosa, …)
  • Reinženiring ITIL Procesov
  • Zrelostna ocena ITSM Procesov
  • č in podpora pri izbiri ITSM orodja
  • Ocena stanja/delovanja Service Desk (Assesssment po HDI metodologiji ali v sklopu svetovanja ITSM Consultinga)
  • Izboljšanje delovanja funkcije Service Desk (Improvement program v sklopu svetovanja ITSM Consultinga)
  • Izboljševanje delovanja tehnične in aplikacijske podpore (Service Support & Delivery processes Improvement ali v sklopu svetovanja ITSM Consultinga)
  • Izboljševanje ITSM Storitev naročnika (Service Improvement Programme v sklopu ITSM Consultinga)
  • ITSM viri na zahtevo (»izposoja/najem« usposobljenega osebja za npr. čas projekta, coaching in mentoring)
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih