Upravljanje storitev

 

Prepletenost in soodvisnost poslovnih in IT-storitev v današnjem času zahteva celovit pristop k upravljanju kritičnih funkcij in infrastrukture organizacij. Osredotoča se na osebje, partnerje, produkte in procese.

 

Namen SC poslovnih in IT-storitev je v uporabi naprednih znanj, orodij, metod in dobrih praks za upravljanje ključnih elementov zagotavljanja storitev in poslovanja. Pri tem se SC naslanja na naslednje dobre prakse:

  • ITSM in ITIL-upravljanje IT-storitev (ISO 20000)

V določenih vidikih upravljanja storitev se navedeni pristop dopolnjuje s komplementarnimi dobrimi praksami:

  • upravljanje poslovnih procesov (Business Process Management - BPM)
  • poslovna analitika (Business Analytics - BA)
  • neprekinjeno poslovanje po ISO 22301 (Business Service Continuity - BSC)
  • standarda ISO 9000 in ISO/IEC 2700x

Celovit pristop zagotavljamo preko raznovrstnih aktivnosti na različnih ravneh delovanja:

  • vpletenost v področje IT-podpore
  • storitvena pisarna in podpora uporabnikom

Izdelava ocene stanja in delovanja storitvene pisarne ter izboljšanje njenega delovanja, analiza manjkajočih znanj in izdelava kompetenčnega načrta, priprava storitvene pisarne na certificiranje HDI in ISO.

  • podpora ITSM

Izvajanje/outsourcing/insourcing ITSM-storitev za naročnike, kratkoročni ali dolgoročni režim izvajanja določenih procesov ali funkcij naročnika (npr. drugi nivo podpore ali izvajanje funkcije storitvene pisarne); ocena stanja in program izboljševanja ITSM-storitev in procesov naročnika.

  • najem virov ITSM

ITSM-viri na zahtevo

  • svetovanje ITSM

Glej katalog svetovalnih storitev

  • izobraževanja (po programu PRO.akademija)

Glej katalog izobraževalnih storitev

  • razvoj lastnih aplikativnih rešitev na področju ITSM
  • orodja in storitve (prodaja, uvedba, najem, programska oprema kot storitev) na področju ITSM

 

Svetovalne storitve, ki jih izvajamo v sklopu področja upravljanja (IT) storitev, so:

 

  • ITSM-vizija (identifikacija, vzpostavitev vizije),
  • vodenje organizacijskih sprememb (sprememba komunikacije, organizacije, kulture, načina delovanja, odnosa …),
  • reinženiring ITIL-procesov,
  • zrelostna ocena ITSM-procesov,
  • pomoč in podpora pri izbiri ITSM-orodja,
  • ocena stanja/delovanja storitvene pisarne (po metodologiji HDI ali v sklopu svetovanja ITSM),
  • izboljšanje delovanja funkcije storitvene pisarne (program izboljšav v sklopu svetovanja ITSM),
  • izboljševanje delovanja tehnične in aplikacijske podpore (v sklopu svetovanja ITSM)
  • izboljševanje ITSM-storitev naročnika (v sklopu svetovanja ITSM) ter
  • ITSM-viri na zahtevo (izposoja/najem usposobljenega osebja za npr. čas projekta, izobraževanje in mentoriranje).
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih